ПРИ ОТРИМАННІ замовлення на Новій пошті або Укрпошті.
Переконливо просимо Вас оглядати товар при отриманні на наявність браку, правильний розмір, колір та модель.

 

ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ "Про Захист прав споживачів" та Постанови КМУ від 19.03.1994 р. за № 172

Повернення або обмін нижньої білизни та панчішно-шкарпеткових виробів неможливе, оскільки входить до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, фасону, забарвлення або комплектації.
 

НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ

 "Панчохи - шкарпеткові вироби":

  • панчохи
  • шкарпетки
  • гольфи
  • колготки
  • стрічки на стегна
  • бодістокінгі;

 

 "Нижня білизна":

  • бюстгальтера
  • силіконові бюстгальтери
  • силіконові бретельки
  • вкладиші пуш-ап для бюстгальтера
  • нічні сорочки
  • піжами
  • комбінації
  • спідниці (нижні спідниці)
  • труси, панталони, стрінги
  • боді та грації
  • майки
  • корсети
  • купальники та плавки
  • корегуюча білизна
 

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ товару можливий у виняткових випадках тільки за умови:

  1. Якщо товар не знаходився у вживанні (не носили і не прали)
  2. Повністю збережено товарний вигляд
  • відсутні плями,
  • немає слідів примірки на речі,
  • немає зачіпок та дірок,
  • немає потертостей ,
  • немає слідів антиперспіранта,
  • немає плям і слідів поту.
  • немає сторонніх запахів (сигарет, поту, хімії, побутових, парфумерії тощо)

3. Збережена цілісність оригінальної упаковки, бирки, етикетки, пакет.

4. Фірмова упаковка не розірвана;

ДУЖЕ ВАЖЛИВО Гігієнічні вимоги: Через гігієнічні причини, нижня білизна може бути не прийнята до повернення або обміну в тому випадку, якщо один з перерахованих вище пунктів порушений.

Нижня білизна має бути повернена в ідеальному стані, з етикетками та упаковкою. Якщо білизна має сліди використання або пошкодження, обмін або повернення недоступні.

 

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ :

  • Напишіть нам на Viber +380672534343. Що Ви хочете зробити обмін чи повернення.
  • Надішліть фото того, що ми Вам надіслали (якщо є помилка в кольорі або розмірі з нашої сторони)
  • Якщо хочете отримати товари на обмін, напишіть на який розмір чи модель Ви хотіли б обмін.
  • Упакуйте товари так, щоб вони не пошкодилися при транспортуванні.
  • Можна використовувати пакет або коробку, в якій ми надіслали замовлення
  • Віднесіть на Нову пошту, відправте нам за реквізитами, які Вам надасть наш мереджер для повернення.
  • Надішліть номер декларації, який видав вам оператор Нової Пошти на Viber  +380672534343.
  • Зверніть увагу! Повернення коштів буде проведено після того, як наш кур'єр забере ваше повернення з нової пошти і доставить до нас на склад, працівники складу перевірять товар на його відповідність, наявність фірмової упаковки, етикеток, а також відсутність слідів носіння речі, примірки і т.д.
  • В разі повернення грошей, напишіть нам номер Вашої картки для зарахування грошей за повернення.
  • Очікуйте повідомлення про повернення грошей на карту протягом 3 робочих днів.
  • Транспортні витрати (вартість доставки) обміну товарів належної якості оплачує клієнт.

ПРОБЛЕМА У ЗАМОВЛЕННІ З НАШОЇ ВИНИ:

Якщо Вам прийшов не той розмір, колір або не всІ замовлення, бракований товар з нашої вини, ми робимо повернення та обмін за наш рахунок.